Vraag en antwoord


  1. Kan ik op rekening kopen? De kosten van een bestelling dienen voor levering te zijn voldaan. In overleg is het mogelijk een debiteurennummer aan te vragen waarmee op rekening kan worden gekocht.
  2. Kan ik eerst een offerte ontvangen? Dat kan altijd. Je kunt de gewenste artikelen ook toevoegen aan de bestellijst. Zo krijg je een overzicht van de totale kosten. De enige bijkomende kosten zijn dan de verzendkosten. Voor producten op maat, grotere volumes, contractafname, neem even contact op met ons verkoopkantoor.
  3. Kan ik de levering afhalen? Dat is mogelijk, met bevestiging laten wij weten wanneer de goederen klaar staan.
  4. Hoe kan ik de producten laten personaliseren? Hoe zie ik wat ik bestel? Het logo of de tekst kun je uploaden of invullen bij de bestelling. Wij versturen altijd een proefdruk ter controle. Wij produceren dus nooit zonder dat je eerst gezien hebt wat je bestelt De proefdruk mailen wij als pdf-bestand.
  5. Wat is de gemiddelde levertijd? Dat hangt uiteraard af van het aantal en soort producten. De niet-gepersonaliseerde producten kunnen wij snel leveren: binnen enkele dagen. Bij gepersonaliseerde items is de minimale levertijd meestal een week. In overleg kunnen wij door productie in eigen huis meestal snel schakelen. Per bestelling kan de gewenste leverdatum worden aangegeven. In september kunt u bijvoorbeeld een bestelling plaatsen voor levering op 4 december. Wij zetten de order dan tijdig in de planning, de producten worden pas een aantal dagen van tevoren geproduceerd. Informeer vrijblijvend naar de mogelijkheden, bel: 078 890 77 66.
  6. Kan ik samples bestellen? Uiteraard! Je wilt verzekert zijn van kwaliteit, begrijpelijk. Eerst proeven, dan geloven! Wij rekenen hiervoor alleen de verzendkosten. Bij opdracht nemen we ook deze kosten graag voor ons rekening.